W książce omówiona została najnowsza wiedza z zakresu tomografii stożkowej - jej zastosowanie w endodoncji i implanotologii.

Tomografia stożkowa w praktyce endodontycznej

Odźwieź stronę: www.dlaspecjalistow.pl

Treść oparta jest na konkretnych przypadkach klinicznych, prezentujących przykłady zastosowania i diagnozowania z pomocą tej techniki obrazowania. W każdym z dziesięciu rozdziałów umieszczono dokumentację fotograficzną, schematy oraz ryciny ilustrujące zagadnienia teoretyczne i obrazujące możliwości wizualizacyjne tomograficznych technik rekonstrukcyjnych.

Przedstawiono w niej również pomijaną często problematykę zębopochodnych stanów chorobowych zatok szczękowych. Obrazowanie przestrzenne precyzyjnie przedstawia rozwijające się w nich zębopochodne patologie i umożliwia przeprowadzenie leczenia przyczynowego.

Miękka oprawa oraz zeszytowy wymiar książki sprawia, że przybiera ona wygodną formę skryptu, z którego lekarz może skorzystać w każdej chwili, w bardzo praktyczny sposób.

Dlaczego warto zainteresować się tą pozycją:
- treść książki podparta jest konkretnymi przypadkami klinicznymi wraz z dokumentacją zdjęciową (duża ilość zdjęć)
- przedstawia rozwój diagnostyki obrazowej oraz wykorzystanie CBCT w codziennej praktyce stomatologicznej (endodoncja, implantologia)
- omawia na przykładach diagnozowanie zmian zapalnych, zębopochodnych stanów chorobowych zatok, powikłań jatrogennych, urazów zębów, przyczyn niepowodzeń leczenia

Niezaprzeczalnymi zaletami opracowania są przystępna forma prezentacji trudnych zagadnień z pogranicza medycyny i fizyki oraz niezwykle bogata oprawa ilustracyjna pracy. Wiedza medyczna i inżynieryjna autorów, w połączeniu z doświadczeniem klinicznym oraz dydaktycznym, ułatwia przekazywanie trudnych aspektów teorii diagnostyki medycznej w odniesieniu do realiów i ograniczeń praktyki klinicznej.

Nazwa firmy:
Wydawnictwo Elamed

tel. 32 788 51 28

e-mail: dok@elamed.pl

www: http://www.dlaspecjalistow.pl/produkt/tomografia-stozkowa-w-praktyce-endodontycznej